Menu

AMAC DIENSTEN

Klantenservice 
voor jouw
ultieme Apple-ervaring.

Welkom bij de Amac klantenservice! Ons toegewijde team staat klaar om je te assisteren en al je vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om productinformatie, hulp bij bestellingen of algemene zaken, wij streven ernaar om je de best mogelijke service te bieden. Dus neem gerust contact met ons op en we zullen ons uiterste best doen om je snel en effectief te helpen. 
Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!

Lees meer
Lees minder

Actuele vragen

  • Hoe werkt de pre-order van de nieuwe iPhone 16?

    Vandaag om 14:00 start de pre-order van de nieuwe iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max. Je kunt een pre-order plaatsen in onze winkels en in onze webshop. Het is niet mogelijk je pre-order via de klantenservice te plaatsen. 

    Levertijd

    We leveren uit op volgorde van bestellen. De nieuwe iPhone is altijd zeer populair. Daardoor is de vraag groot en de wereldwijde beschikbare voorraad klein. Dit betekent dat je mogelijk enkele weken op je nieuwe iPhone wacht. Het plaatsen van een pre-order is de snelste manier voor het ontvangen van je iPhone. Onze voorraad gaat eerst naar klanten met een bestelling. Wij verwachten de komende weken geen vrije voorraad van de populaire modellen.

    Betalen

    In onze webshop betaal je het volledige aankoopbedrag bij bestellen. In onze winkels kun je ook een aanbetaling doen van 10%. Je betaalt de rest van het aankoopbedrag bij het ophalen van je iPhone in onze winkel. 

    Inruilen

    Een nieuwe iPhone kopen is ook een mooi moment om je oude iPhone in te ruilen. Daardoor verlaag je ook nog eens het aankoopbedrag van je iPhone. Je kunt in onze winkel inruilen en online. Let op: de procedures verschillen. Lees daarom eerst onze informatiepagina's over inruilen en kies de variant die het beste bij je past. Voor de inruilwaarde maakt het niet uit welke variant je kiest. 

  • Hoelang is de levertijd van producten? 

    De levertijden van onze producten kunnen verschillen. Je vindt bij ieder product de verwachte levertijd.

      Op voorraad in een winkel

        Je kunt het artikel ophalen in de winkel. Ook kun je het product online bestellen en laten thuisbezorgen. De levertijd is ongeveer 1 tot 2 weken

      Online niet op voorraad

        Deze producten bestellen we speciaal voor je. De geschatte levertijd is ongeveer 4 tot 8 weken.

  • Mijn bestelling is niet bezorgd. Wat moet ik doen? 

    Het is erg druk bij onze vervoerders. Daardoor kan bezorging langer duren. Vaak wordt je bestelling de volgende dag alsnog bezorgd.

      Brievenbuspost

        Bezorging kan tot vijf werkdagen duren. Op maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd.

      Pakketpost

        Bezorging kan tot twee werkdagen duren. Geeft de Track & Trace aan dat je bestelling is bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Ligt je pakket ook niet bij de buren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik mijn iPhone gelijk laten repareren?  

    Dit is mogelijk bij een aantal winkels. Het kan voorkomen dat onze winkel de juiste onderdelen niet op voorraad heeft.  Reparatie of vervanging duurt dan een paar dagen langer. Je vindt meer informatie via de volgende link https://www.amac.nl/diensten/apple-reparatie/iphone-reparatie
  • Waar vind ik de actuele winkelvoorraad? 

    Bij ieder product kun je de actuele voorraad van een bepaalde winkel zien. Klik daarvoor op de button ‘Bekijk winkelvoorraad’. 

Snel zelf regelen

Bestellen & betalen

  • Levertijd
  • Achteraf betalen
  • Inruilen
  • BTW verlegd
  • Open Box

Bezorging & afhalen

  • Wijzigen bezorging
  • Retourneren
  • Afhalen winkel

Garantie & reparatie

  • Garantie Apple
  • Garantie overige producten
  • Verzekering
  • Algemene voorwaarden

Snel zelf regelen

Bestellen & betalen

  • Levertijd
  • Achteraf betalen
  • Inruilen
  • BTW verlegd
  • Open Box

Bezorging & afhalen

  • Wijzigen bezorging
  • Retourneren
  • Afhalen winkel

Garantie & reparatie

  • Garantie Apple
  • Garantie overige producten
  • Verzekering
  • Algemene voorwaarden

Toch een medewerker spreken?

Een medewerker spreken?

Het is erg druk bij onze telefonische klantenservice. De wachttijd is langer dan 10 minuten. 
Daarom adviseren wij je een bericht te sturen via WhatsApp, Apple Business Chat of website chat.

Website chat

Reactie binnen
2 minuten

Tijdelijk niet beschikbaar

Ma t/m vr 10:00 - 18:00

zaterdag Gesloten

Accepteren van cookies vereist voor live chat.

WhatsApp

Reactie binnen
1 werkdag

 

 

Ma t/m vr

10:00 - 18:00

zaterdag

Gesloten



Apple Business

Reactie binnen
1 werkdag

 

Ma t/m vr

10:00 - 18:00 

zaterdag

Gesloten

 

 

Bellen

 

Wachtijd is langer dan 15 min

 

Maandag 

13:00 - 17:00

Di t/m vr

10:30 - 14:00

zaterdag

Gesloten

 

 

Email

Reactie binnen
1 werkdag

Ma t/m za 10:00 - 18:00

Misschien zocht je dit

AMAC WINKELS

Persoonlijk advies?
Kom langs!

AMAC SERVICES

Alles voor jouw ultieme
Apple-ervaring.

AMAC REPARATIE

Apple-apparaat defect?
Bekijk jouw opties.

Misschien zocht je dit

AMAC WINKELS

Persoonlijk advies?
Kom langs!

AMAC SERVICES

Alles voor jouw ultieme
Apple-ervaring.

AMAC REPARATIE

Apple-apparaat defect?
Bekijk jouw opties.

A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01

Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79B/C
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken
Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79B/C
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken